Усі покупки вигідніші - з кешбеком!

Новини

30 вер. 2019 р.
AliExpress: робота із суперечками та купонами

Чому відмінено кешбек за відкриття суперечки на Ali


cashback, кешбек, rti,tr, кэшбэк

Новини про кешбек на AliExpress

Згідно з умовами партнерської програми, магазин AliExpress не оплачує покупки, за якими відкривалися суперечки. Навіть якщо суперечка була відкрита вами цілком правомірно.

Чому?

AliExpress не має часу та можливості з'ясовувати причини суперечок та детально розбиратися з їх наслідками. Магазин не хоче оплачувати кешбек за випадки, коли клієнт отримував товар, потім чекав кешбек і відразу ж відкривав суперечку на повне повернення коштів. Звісно, від такої політики страждають цілком звичайні покупці, які дійсно отримали товар з дефектами або не отримали взагалі.

Кешбек на AliExpress підтверджується досить швидко, а суперечки можуть відкриватися вже після підтвердження покупки. Отже, у Аліекспрес була ділема: чекати на час, коли строк закриття покупки закінчиться повністю (понад 60 днів + строк на можливе відкриття суперечки + строк закриття суперечки), а потім підтверджувати кешбек. Або підтверджувати у звичному режимі, одразу після отримання посилки покупцем.

Для того, щоб усі клієнти не чекали кешбек довго, Ali вирішив не затримувати підтвердження покупок. Кешбек AliExpress нараховується як і раніше, але магазином було прийняте рішення накладати ануляцію кешбеку постфактум. Тобто вилучати комісію за деякими покупками, навіть після їх підтвердження.

Які це покупки?

Це можуть бути покупки, за якими:

  • відкривалася суперечка;
  • використовувався купон нового клієнта для існуючого клієнта;
  • або за підсумком покупка не була отримана і гроші за замовлення були повернуті.

Як це стосується наших клієнтів

Справа в тому, що кілька місяців тому AliExpress почав штрафувати кешбек-сервіси за такі раніше підтверджені покупки.

Перші штрафи ми сплачували за рахунок нашого сервісу, бо Алі не надавав розшифровку щодо покупок. Наразі такі штрафи запроваджені на постійній основі: AliExpress щомісяця надсилає список покупок, за якими кешбек буде анульовано.

Одноразово ми отримали великий список з ануляцією за покупки наших клієнтів за 2018-й та частково 2019-й рік, які раніше були підтверджені.

Якщо ваші покупки потрапили до цього списку, то суми анульованого кешбеку відображені у вашому особистому кабінеті в розділі Мій кешбек.

Це стосується тільки сервісу payBack?

Зараз пункт про можливу ануляцію кешбеку Аліекспрес з'явився в усіх кешбек-сервісах, не тільки у payBack. Повірте, для нас це так само стало великою та неприємною несподіванкою. Але маємо те, що маємо. В подальшому будемо намагатися відображати ануляції кешбеку якомога раніше та, звісно, вчасно сповіщати вас про це.

Дякуємо за увагу та дуже сподіваємось на ваше розуміння.