Усі покупки вигідніші - з кешбеком!

Рекомендації щодо покупок

Ми бажаємо, щоб досвід використання нашого сервісу був тільки позитивний! Будь ласка, приділіть декілька хвилин уваги та ознайомтеся з інформацією про покупки з кешбеком.

Для того, щоб розібратися, як працює сервіс, зробіть покупку на невелику суму. Усі сумніви розвіються, щойно ви отримаєте свій перший кешбек :)

Нижче ми зібрали прості поради, які допоможуть вашому кешбеку опинитися в особистому кабінеті на нашому сайті:

Щоб отримати cashback (кэшбэк), додайте товар в мои бажання Заздалегідь відберіть товари в магазині, використовуючи пошук, та додайте їх в Мої бажання / Вибране магазину. Ви можете це робити за прямим посиланням магазину або в мобільній версії сайту.
Щоб отримати кэшбек, відключіть сторонні плагіни Перед покупкою відключіть блокувальники реклами (adblock та інші), сторонні плагіни, закрийте всі вікна в браузері, щоб вони не завадили покупці.
Детальніше про сторонні плагіни.
Щоб отримати кешбєк, додавайте товар в чистий кошик Товар обов'язково повинен потрапляти в ЧИСТИЙ кошик ПІСЛЯ переходу за посиланням на магазин на нашому сайті.
Не розривайте процес додавання товару в кошик та оплату!
rti,tr Намагайтеся оформити покупку ВІДРАЗУ, якомога швидше. Не відволікайтеся на: вибір / видалення додаткового товару, додавання реквізитів оплати, внесення адреси доставлення, збільшення ліміту за карткою для оплати тощо.
rti,tr Ми рекомендуємо для покупок з кешбеком повнофункціональний браузер, а не мобільну версію в телефоні. Покупки через мобільну версію підтримують не всі магазини, тож ми не можемо гарантувати 100% нарахування кешбеку: детальніше

Є два варіанти, як купувати з кешбеком:

  1. Із переходом в магазин через посилання на нашому сайті;
  2. Без переходу, використовуючи наш плагін в браузері. Плагін нагадає про кешбек, коли ви знаходитесь на сайті магазина.

Спробуйте обидва способи та оберіть зручний для Вас. Який би спосіб ви не обрали, купуйте в рамках однієї сесії браузера!


Покупка в 1 сесію - це так:

Купити з кешбеком в одну сесію

Не переходьте за посиланнями з іншої реклами, з рекламних банерів, через посилання в електронній пошті, на ресурсах Youtube, трекінгових сайтах тощо до моменту, поки не оплатили товар та кешбек не відобразився в Особистому кабінеті на нашому сайті.

Розглянемо на прикладі Google.
Припустимо, ви бажаєте купити іграшку для дитини в інтернет-магазині Pampik. Вносите слово Pampik в пошуковий рядок Google та отримуєте купу посилань на магазин. Перші 1-3 посилання зверху сторінки - це в більшості випадків реклама. Зверніть увагу, на скріні показано, як саме виглядає рекламне посилання Pampik. Якщо плануєте купувати з кешбеком, НЕ переходьте за таким посиланням до магазину.

Іноді за покупку через рекламне посилання магазин може нарахувати кешбек. Та після детальної перевірки кешбек за таку покупку буде скасований магазином. Те ж саме стосується й інших пошукових систем та рекламних каналів.

Не використовуйте сторонні купони, промокоди, окрім тих, які є на нашому сайті. Зверніть увагу, що наявність індивідуальної (іменної) знижки від магазину (наприклад, знижка до дня народження та інше) може служити причиною скасування кешбеку.

Не змінюйте після оформлення замовлення з кешбеком спосіб оплати, спосіб доставляння, кількість та характеристики товарів, тощо. Якщо потрібно внести зміни, краще скасувати зроблене замовлення та перезамовити товар наново.

Ми рекомендуємо робити новий перехід до магазину через кешбек-сервіс перед кожною новою покупкою. Навіть якщо перед попередньою покупкою вже переходили до магазину через наше посилання.

Якщо умови вище не виконані, ми не можемо гарантувати, що кешбек за покупку буде нарахований. Видаліть раніше сформований кошик замовлень та пройдіть процедуру покупки наново.


При покупці в 1 сесію в чистому браузері, без сторонніх купонів, рекламних посилань, індивідуальних знижок кешбек нараховується в 99% випадків.


Перевірте, щоб після здійснення покупки інформація про кешбек відобразився в Особистому кабінеті в розділі "Мій кешбек". Час відображення кешбек залежить від магазину. 90% кешбеків відображаються протягом 5-30 хвилин після покупки.

Відразу після покупки кешбек знаходиться "В процесі очікування" . Після того, як покупка буде доставлена / послуга використана, та наш сервіс отримає про це інформацію від магазину, кешбек стане "Доступним до зняття" . Тепер Ви можете його вивести будь-яким зручним способом.

Залишок кешбеку в особистому кабінеті

Відповіді на типові запитання наших клієнтів

Для того, щоб покупки правильно реєструвалися в системі, необхідно, щоб Adblock був відключений. Виберіть браузер та подивіться інформацію, як відключити Adblock:

Якщо Ви використовуєте інший блокувальник реклами / програми, що підтримують інші кешбек-сервіси, вимкніть їх на момент замовлення повністю. Вони заважають коректному запису інформації про покупку.

Дуже важливо для покупок з кешбеком, щоб Ви примусово не відключали запис cookies в браузері.

Що таке cookies і чому так важливо, щоб вони були увімкнені?

Сookies - це маленькі, невидимі для користувача, технічні файли. Вони допомагають передати інформацію про Вашу покупку з магазину до нас та записати інформацію про те, що Ви перейшли в магазин з нашого сайту.

Зазвичай, сookies увімкнені завжди, якщо Ви не вимикали їх примусово. У більшості випадків в інтернет-магазині можна зробити покупку, якщо сookies відключені. Про всяк випадок, нагадуємо, як включити сookies для кожного з браузерів:

  • Opera
    • Оберіть "Інструменти"
    • Налаштування
    • Розширення
    • Дозволити сайтам встановлювати сookies
  • Mozilla Firefox
    • Оберіть «Інструменти»
    • Налаштування
    • Захист даних
    • Сookies
    • Дозволити сайтам встановлювати сookies
  • Google Chrome
    • Оберіть на панелі інструментів іконку «Ключ»
    • Налаштування
    • Показати додаткові налаштування
    • Налаштування контенту
    • Файли сookies: Дозволяти локальні дані для установки (рекомендується)
  • при видаленні кошика, сформованого не за нашим посиланням. Якщо ви вдруге додасте видалені раніше товари в кошик, навіть виконавши перехід через наш сайт, висока ймовірність, що інформація про кешбек буде загублена. Це відбувається через те, що в cookies залишається інформація з попереднього кошику.
  • перед великою покупкою - Якщо Ви відвідували інші кешбек-сервіси, дивилися огляди товарів на Youtube каналах та переходили за їхніми посиланнями в магазин, або з реклам або банерів.

Після очищення кеш та cookies за весь час виконайте перехід в магазин через наш сайт та зробіть покупку в 1 сесію.

    Як почистити cookies та кеш для кожного з браузерів:
  • Google Chrome
    • відкрийте налаштування браузеру: натисніть в правому верхньому куті іконку ≡, потім - «Інструменти»;
    • для очищення кеш натисніть «Показати додаткові налаштування» і кнопку «Очистити історію»; виберіть зі списку період, за який необхідно видалити кеш - «за весь час»; встановіть прапорець в пункті «Зображення і інші файли, збережені в кеші» та переконайтеся, що інші прапорці зняті; натисніть «Очистити історію»;
    • для очищення кукіс оберіть пункт «Видалення даних веб-перегляду», «Очистити дані веб-перегляду»; виберіть період - за весь час; встановіть прапорець «Видалити файли cookie та інші дані із сайтів і плагінів» і переконайтеся, що інші прапорці зняті; натисніть «Видалити дані веб-перегляду».
  • Mozilla Firefox
    • в меню браузеру оберіть «Налаштування», закладка «Конфіденційність», натисніть на посилання «Видалити вашу недавню історію»;
    • для видалення кеш і кукіс у вікні «Видалення історії» встановіть прапорці «кеш» і «кукі» та переконайтеся, що всі інші прапорці зняті;
    • натисніть «Видалити зараз».
  • Internet Explorer
    • у меню браузера оберіть «Сервіс» (або Alt + X), «Безпека» - «Видалити журнал браузера»;
    • у блоці «Очищення журналу браузера» відзначте прапорці «Тимчасові файли інтернету і веб-сайтів», «Файли cookie» і переконайтеся, що інші прапорці зняті;
    • натисніть «Видалити».
  • Opera
    • перейдіть в розділ «Налаштування та управління Opera»потім в розділ «Налаштування»;
    • у блоці «Очистити історію відвідування» відзначте прапорцями «Файли cookie та інші файли сайтів»;
    • натисніть «Видалити».

Подивіться також відповіді на інші типові питання наших клієнтів.


Якщо виникли додаткові питання - наша Служба підтримки докладе максимум зусиль, щоб допомогти вам.

Напишіть нам: support@payback.ua (ПН-ПТ 10:00-17:00)


Бажаємо вдалих покупок!