Усі покупки вигідніші - з кешбеком!

Умови використання сервісу

Увага! Щоб уникнути непорозумінь і протиріч, ми рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з даною Угодою.

Угода є офіційним документом, що визначає права та обов'язки компанії "PAYBACK GROUP LP" як постачальника послуг, Ваші права та обов'язки як споживача послуг (надалі - "Клієнт").

Угода про використання Сервісу

Дана угода є публічною пропозицією "PAYBACK GROUP LP" (далі іменоване «Сервіс») на укладення Публічного договору про надання послуг з використання системи «Payback» (надалі – «Угода»).

Сервіс бере на себе зобов’язання надавати послуги на умовах цієї Угоди кожній особі, яка акцептувала цю Угоду шляхом реєстрації на веб-сайті payback.ua (далі іменована «Клієнт»).

Акцепт Угоди Клієнтом (акцепт оферти) виникає в момент реєстрації на Сервісі, а саме в момент натискання Клієнтом кнопки "Зареєструватися" на сторінці реєстрації Сервісу.

Сервіс не зберігає окремо Угоду з кожним Клієнтом. Клієнт завжди може переглянути актуальну Угоду на сайті Сервісу.

Терміни та загальні положення

Сторони дійшли згоди, що в цій Угоді наступні терміни мають такі значення:

Сервіс - сайт в мережі інтернет, розташований за адресою https://payback.ua/, який дає можливість своїм Клієнтам та Користувачам сайту отримувати знижки (використовуючи купони або інші пропозиції магазинів) чи повертати частину витрачених коштів при покупці в інтернет-магазині.

Користувач сайту — відвідувач сайту, який зайшов на сайт та не зареєструвався.

Клієнт — Користувач, який зареєструвався на сайті Сервісу через соціальні мережі або через створення облікового запису за допомогою адреси електронної пошти.

Партнери - інтернет-магазини або треті особи, які уклали із Сервісом Договір про надання рекламних послуг та розмістили інформацію про товари/послуги/спеціальні пропозиції магазинів тощо на сайті Сервісу. Список Партнерів визначено на сайті в розділі "Магазини з кешбеком".

Купони/знижки – можливість отримання Клієнтом заохочення від Партнера у вигляді придбання товару/послуги за пільговою ціною, отримання знижки на придбання товару/послуги або отримання інших переваг, погоджених між Сервісом та Партнером. Купони/знижки публікуються на сайті Сервісу на сторінці магазину Партнера.

Кешбек - повернення частини коштів, витрачених Клієнтом на покупку в інтернет-магазині - Партнері Сервісу.

Акаунт - обліковий запис Клієнта на Сервісі та внутрішній рахунок, на який проводиться нарахування кешбеку.

Авторизація - отримання Клієнтом доступу в Акаунт за допомогою введення унікального логіна та пароля, що був використаний для реєстрації на сайті Сервісу. Авторизований Клієнт має повний доступ до всіх розділів та функцій Сервісу.

Для Партнерів Сервіс є маркетинговим майданчиком, який допомагає магазинам отримати додатковий потік Клієнтів. Партнери виплачують Сервісу комісію за залучення Клієнтів, а Сервіс зараховує Клієнту заздалегідь обумовлену суму кешбеку на його внутрішній рахунок або надає Клієнтам інші унікальні пропозиції щодо економії на інтернет-покупках.

1. Реєстрація Користувача

Реєстрація Користувача необхідна для створення Акаунта Клієнта і внутрішнього рахунку, на який Сервіс буде нараховувати кешбек, а також для інформування Клієнта про унікальні пропозиції щодо економії на покупках.

Для того, щоб стати Клієнтом Сервісу, Користувачу має виповнитися 18 років. Після реєстрації Клієнт отримує можливість отримувати кешбек за здійснені покупки в інтернет-магазинах - Партнерах Сервісу.

Клієнту забороняється мати більше одного Акаунта. Акаунт може бути використаний тільки для здійснення покупок від імені власника Акаунта та носить персональний характер.

Реєстрація в Сервісі здійснюється одним із двох способів:

  • через соціальні мережі;
  • через адресу електронної пошти.

Після реєстрації на Сервісі Клієнт отримує дані для доступу в Акаунт (логін та тимчасовий пароль) на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації. Клієнт повинен змінити тимчасовий пароль на особистий у найкоротший термін після реєстрації.

Під час реєстрації вказуйте актуальну адресу електронної пошти. Сервіс не зможе сповістити Клієнта про кешбек через відсутність актуальних даних.

У разі необхідності зміні електронної пошти зв'яжіться з Сервісом, надіславши листа на електронну адресу support@payback.ua.

2. Умови отримання кешбеку. Строки підтвердження кешбеку. Використання Купонів/знижок

2.1. Умови нарахування кешбеку

Щоб кешбек було нараховано, покупка повинна відповідати наступним вимогам:

  • Користувач повинен бути зареєстрований та авторизований на Сервісі (бути Клієнтом Сервісу та ввести свій логін та пароль для доступу в Акаунт перед здійсненням покупки);
  • Клієнт повинен перейти в магазин Партнера за посиланням з каталогу Сервісу, або використавши плагін, та здійснити покупку згідно Рекомендацій та з урахуванням опису магазину Партнера, в якому Клієнт здійснює покупку.

Кешбек нараховується після того, як інформацію про купівлю було технічно передано Сервісу Партнером. Зазвичай Партнери віддають інформацію про покупку у строк від 5 хвилин до декількох діб. Якщо термін передачі даних Партнером є більшим за 2 години,   інформація про це вказується в описі магазину.

Сервіс нараховує Клієнту розмір кешбеку на вартість товару, яку передав Сервісу Партнер.

Кешбек нараховується на чисту вартість товару, сплачену грошима. Кешбек не нараховується на суму доставки, суму, сплачену купонами, бонусами тощо.

Сервіс не несе відповідальності та не розбирає окремі випадки коригувань вартості товару, які відбувалися між Клієнтом та Партнером під час здійснення покупки та могли виникнути у наступних випадках:

  • повернення частини товару,
  • зміна вартості товару на умовах особистої домовленості Клієнта та Партнера,
  • будь-які інші зміни ціни товару на стороні Партнера.

2.2. Умови підтвердження кешбеку

Щоб кешбек було підтверджено, покупка повинна відповідати наступним вимогам:

  • покупка була отримана Клієнтом та не повернута у строки, які відведено законодавством Партнеру для повернення покупки;
  • при покупці не було використано інших промокодів, знижок, рекламних пропозицій, окрім тих, які було представлено на Сервісі;
  • Клієнт не змінював товари/послуги зі Службою підтримки/співробітником Партнера;
  • покупка не була сформована співробітником Партнеру або співробітником контактного центру Партнеру;
  • Партнер надіслав підтвердження щодо завершення покупки та перерахував комісійні Сервісу.

Після сплати комісійних Партнером на рахунок Сервісу, Сервіс підтверджує суму кешбеку на внутрішньому рахунку Клієнта. Коли буде досягнуто мінімальної для виплати суми, Клієнт може отримати кешбек (пункт 3. Виплати).

2.3. Терміни підтвердження кешбеку

Сервіс отримує інформацію про завершення покупки Клієнта тільки від магазинів - Партнерів Сервісу.

На момент оформлення замовлення Клієнтом Сервіс не володіє інформацією про точну дату отримання Клієнтом товару/послуги. Клієнт не завжди отримує покупку в день оформлення замовлення, в деяких випадках йде поштова пересилка замовлення, яка займає додатковий час.

Терміни, які дає Сервіс Клієнту для закриття заборгованості по кешбеку - орієнтовні, та можуть бути перенесені за умови затримки отримання товару/послуги Клієнтом або з інших, незалежних від Сервісу, причин. В такому випадку Клієнт отримує від Сервісу повідомлення про перенесення дати виплати кешбеку та встановлення нової дати виплати кешбеку.

Кешбек підтверджується після закінчення терміну, коли товар/послугу вже не можна повернути або обміняти. Термін повернення кешбеку у кожного Партнера Сервісу індивідуальний. В середньому він становить 45 днів.

Залежно від умов Партнера, кешбек може надійти на рахунок Клієнта в термін від 2 до 150 днів після отримання товару/послуги.

2.4. Якщо кешбек не було нараховано

У разі, якщо Партнер з якихось причин не передав Сервісу інформацію щодо здійснених покупок/послуг, Клієнт може подати до Сервісу заявку про неврахований кешбек. Заявка оформлюється в Особистому кабінеті, розділ “Мій кешбек”. Залежно від політики Партнера, кешбек за невраховану покупку може бути нараховано за умови підтвердження покупки Партнером та її оплати Сервісу.

Сервіс не несе відповідальності за ненарахування кешбеку в разі :

  • недотримання Клієнтом Рекомендацій Сервісу щодо здійснення покупки;
  • відмови Партнера розглядати заявки щодо неврахованого кешбеку;
  • відмови Партнера оплачувати комісійні за невраховану покупку;
  • відмови Клієнта надати підтвердження отримання товару/послуги (чек, видаткова накладна тощо).

2.5.Ставки кешбеку

Сервіс в односторонньому порядку встановлює ставку кешбеку для кожного магазину та має право змінювати її за умови зміни комісії з боку Партнера або з інших причин. Сервіс намагається сповіщати своїх Клієнтів про зміну ставок кешбеку.  Актуальні ставки кешбеку завжди знаходяться на Сервісі, в розділі “Магазини з кешбеком”.

2.6 Використання Купонів/знижок та нарахування кешбеку

Клієнт Сервісу або Користувач сайту може скористатися купонами, знижками, та спеціальними пропозиціями, що опубліковані на сторінці магазину Партнера в розділі "Знижки та промокоди".  Для економії на покупках Клієнт або Користувач сайту повинен використати Купон/знижку на сайті Партнера при здійсненні покупки.

Можливе одночасне використання Клієнтом Купонів/знижок, що опубліковані на Сервісі, та отримання кешбеку. Для отримання кешбеку в такому випадку Клієнт повинен виконати Умови нарахування кешбеку, п. 2.1.

При використанні Купонів/знижок кешбек не буде нараховано:

  • за використання Купонів/знижок, які не були опубліковані на сайті в момент здійснення покупки;
  • за використання Купонів/знижок, які було взято зі стороннього ресурсу або з поштової розсилки магазину;
  • за використання Купона/знижки Користувачем сайту (без реєстрації на Сервісі).

3. Виплати

Клієнт може отримати кешбек після того, як кешбек за покупку було підтверджено та сума винагороди досягла мінімальної межі для виплати. Інформація про мінімальні суми та способи виведення зазначена в Особистому кабінеті Клієнта.

Щоб отримати виплату, Клієнт має оформити Заявку на виведення коштів в Особистому кабінеті, вказавши суму, спосіб виведення та актуальні реквізити для перерахування. Доступні варіанти отримання виплат: на банківську картку, шляхом поповнення номера телефону, електронного гаманця або рахунку в платіжній системі Webmoney.

Заявки на виведення коштів обробляються у строк від 1 до 3-х робочих днів, в деяких випадках - до 5 робочих днів.

Заявку на виплату може бути затримано/відхилено,

  • якщо Сервіс вважає, що дії Клієнта/третьої особи щодо отримання кешбеку викликають підозри або відносяться до шахрайських (наприклад, при підозрі у несанкціонованому знятті коштів третіми особами, а не Клієнтом, або в інших випадках).
  • в деяких інших випадках, наприклад, у разі технічної неточності стану покупки, переданої Партнером Сервісу. В такому випадку виплата може бути затримана на строк до остаточного з'ясування стану покупки.

Надаючи реквізити для виплат, Клієнт повинен переконатися в тому, що він має доступ до цих способів виплати. Сервіс не несе відповідальності за якість роботи платіжної системи, яку було вказано Клієнтом як бажану для здійснення виплати.

Сервіс не є податковим агентом для Клієнта. При виплаті кешбеку Сервісом не утримуються податки країни проживання Клієнта. Якщо у Клієнта виникають якісь податкові зобов'язання, що пов'язані з отриманням кешбеку від Сервісу, він повинен самостійно вжити заходів щодо сплати таких зобов’язань.

Сервіс залишає за собою право в односторонньому порядку змінювати умови виплати кешбеку в будь-який момент, з повідомленням своїх Клієнтів на сайті Сервісу.

4. Програма лояльності

Для постійних Клієнтів Сервісу діє Програма Лояльності, яка складається з чотирьох рівнів:

  • «Стартовий» - Клієнти, які накопичили кешбек більше 500 грн. екв., отримують збільшення ставки кешбеку на +10%;
  • «Високий рівень» - Клієнти, які накопичили кешбек більше 2 000 грн. екв., отримують збільшення ставки кешбеку на +20%;
  • «Профі» - Клієнти, які накопичили кешбек більше 5 000 грн. екв., отримують збільшення ставки кешбеку на +30%.
  • «Партнер» - Клієнти, які накопичили кешбек більше 10 000 грн. екв., отримують збільшення ставки кешбеку на +40%.

* - розрахунок збільшення на +10%, +20%, +30%, +40% проводиться до базової ставки сайту по кожному магазину. Деякі магазини можуть не брати участі у програмі лояльності, або беруть з певними нюансами, які описані на сторінці кожного магазину. Це пов’язано з вимогами магазинів або умовами нарахування кешбеку.

У розрахунку суми кешбеку по Програмі Лояльності беруть участь всі підтверджені покупки Клієнта з кешбеком. Кешбек за реферальні покупки та бонуси за рахунок Сервісу не беруть участі в розрахунку суми підтвердженого кешбеку.

Сервіс залишає за собою право в односторонньому порядку змінювати умови Програми Лояльності в будь-який момент, зі сповіщенням своїх Клієнтів на сайті або електронною поштою.

5. Партнерська програма

Сервіс надає можливість своїм Клієнтам отримати додаткове нарахування кешбеку за допомогою Партнерської програми, шляхом залучення друзів до Сервісу або розповсюдження партнерських посилань на товари Партнерів.

В партнерській програмі є два способи, які допоможуть отримати додаткове нарахування кешбеку:

  • Приведи друга;
  • Кешбек-посилання на товари.

У кожного Клієнта в Особистому кабінеті є реферальне посилання для реєстрації друзів (Приведи друга). У разі створення Акаунта другом Клієнта через це посилання, друг Клієнта стає рефералом Клієнта. За кожну покупку реферала Клієнт отримує частину кешбеку реферала на свій внутрішній рахунок.

Створення кешбек-посилань на товари доступно не для всіх Партнерів. Якщо Партнер дає можливість створити кешбек - посилання, то в описі магазину Партнера буде доступна додаткова функція для створення такого посилання.

Детальніше про Партнерську програму можна дізнатися в Особистому кабінеті та на сайті Сервісу в описі магазинів.

В рамках Партнерської програми Клієнтам забороняється:

  • створення реферальних Акаунтів на сайті Сервісу на самого себе;
  • розсилка спаму по базі електронних адрес з реферальними посиланнями та будь-яка розсилка по базі без попереднього узгодження з Сервісом;
  • розміщення кешбек-посилань на платних ресурсах від імені Партнерів Сервісу.

Сервіс залишає за собою право змінювати умови нарахування кешбеку по Партнерській програмі в будь-який момент або призупинити таке нарахування, зі сповіщенням своїх Клієнтів на сайті або електронною поштою.

6. Управління Сервісом. Інтелектуальна власність

Всі права на управління Сервісом та його складові належать компанії "PAYBACK GROUP LP". Для виконання супроводжувальних функцій Сервісу (надання консультацій Клієнтам мовою Клієнта, створення рекламно-інформаційних матеріалів, розсилок Клієнтам тощо)  "PAYBACK GROUP LP" може використовувати послуги третіх осіб, відповідно до угод між "PAYBACK GROUP LP" та третіми особами в обсягах, необхідних для виконання зобов’язань за цим Договором.

Зареєструвавшись або використовуючи Сервіс без реєстрації, Клієнт або Користувач сайту усвідомлює, що Сервіс є власником всього вмісту сайту payback.ua

Бренд payBack, торгові марки та логотипи Партнерів, а також інші дані на сайті Сервісу є інтелектуальною власністю та захищені законами України або законами міжнародного права.

Користувач сайту або Клієнт не має права копіювати, поширювати, публічно демонструвати та передавати похідні сайту Сервісу, або використовувати будь-які матеріали, що належать Сервісу, не отримавши відповідного дозволу.

Використовуючи послуги Сервісу або будь-які інші матеріали, що належать Сервісу, Клієнт погоджується дотримуватися всіх додаткових вказівок щодо захисту авторських прав і товарних знаків, що знаходяться на сайті Сервісу.

7. Персональні дані

Політика захисту персональних даних є частиною цієї Угоди. Реєструючись на Сервісі, Клієнт дає згоду на використання та обробку Сервісом своїх персональних даних, наданих Сервісу в процесі користування.

Сервіс гарантує Клієнту використання персональних даних, наданих під час реєстрації на сайті Сервісу, виключно відповідно до чинного законодавства про захист персональних даних.

Сервіс не передає персональні дані Клієнта своїм Партнерам. Але інформація про замовлення, номер замовлення та його сума можуть бути доступні Сервісу, або Партнеру, або третій стороні партнерської програми Сервісу з метою більш коректного відстеження покупки Клієнта. Дана інформація не розголошується іншим особам, які не пов'язані з процесом покупки.

Для відстеження коректності нарахування кешбеку на внутрішній рахунок Клієнта вказані реквізити та персональні дані Клієнта можуть бути доступні обмеженій кількості співробітників Сервісу. Якщо Сервіс повинен відкрити інформацію про Клієнта для надання послуги (наприклад, переказ грошових коштів), ці дані надаються із застереженням, що дана інформація є конфіденційною та використовується лише за цим призначенням. Сервіс залишає за собою право відкрити особисту інформацію Клієнта, якщо того вимагає закон або судове рішення.

Персональні дані, які Клієнт передає службі підтримки Сервісу при зверненні, будуть використані тільки з метою вирішення поставленого Клієнтом питання. Будь-яка особиста інформація, надана Клієнтом, що не буде збережена або застосована в будь-яких інших цілях, окрім вирішення поставленого Клієнтом питання.

У разі змін у політиці конфіденційності Сервісу, Сервіс сповіщає своїх Клієнтів на адресу електронної пошти Клієнта або шляхом подання відповідного повідомлення на сайті Сервісу.

Сайт Сервісу містить посилання на сайти Партнерів. Кожен з них має власну політику конфіденційності, яка може відрізнятися від політики конфіденційності Сервісу.

8. Безпека Акаунту. Можливі причини анулювання кешбеку. Блокування та видалення Акаунту

8.1. Зобов'язання Клієнта щодо безпеки Акаунту

Клієнт несе персональну відповідальність за збереження даних для входу в Аккаунт та будь-яку іншу ідентифікаційну інформацію.

Клієнт не повідомляє третім особам свої дані для доступу до Сервісу (логін /пароль/електронну адресу) та не залишає їх на сторонніх ресурсах.

Клієнт зобов'язаний негайно повідомити Сервіс, якщо у нього виникли підозри щодо несанкціонованого використання Акаунта третіми особами, надіславши листа на електронну адресу Сервісу support@payback.ua або зателефонувавши на безкоштовний номер на сайті Сервісу.

З міркувань безпеки та лише з офіційних каналів (пошта та телефон), які вказані на сайті Сервісу, Служба підтримки Сервісу може звернутися до Клієнта з проханням змінити дані доступу до Сервісу або уточнити дані Клієнта.

Сервіс не несе відповідальності за можливі збитки, завдані Клієнту, що пов'язані з несанкціонованим доступом третіх осіб в Акаунт Клієнта.

8.2. Можливі причини анулювання кешбеку. Блокування / видалення облікового запису на Сервісі

Клієнти не повинні здійснювати дії з метою отримання кешбеку шляхом обманного та/або несправедливого використання пропозицій Партнерів Сервісу.

До таких випадків Сервіс відносить (в тому числі, але не обмежуючись):

  • розміщення реклами бренда від імені будь-якого Партнера Сервісу або
  • розміщення реклами Сервісу від імені Сервісу на платних ресурсах, які не належать власнику Акаунта.

Сервіс залишає за собою право анулювати кешбек, заблокувати обліковий запис Клієнта або видалити Акаунт в односторонньому порядку, якщо дії Клієнта можуть бути віднесені до шахрайського використання Сервісу, або з інших причин, вказаних нижче.

У деяких випадках можуть виникати суперечливі ситуації, за яких кешбек може бути відмінений після його підтвердження/виплати Клієнту.

Сервіс має право анулювати кешбек після його підтвердження/виплати Клієнту за рахунок наявного балансу Клієнта в Сервісі у таких випадках (в тому числі, але не обмежуючись):

  • Клієнт отримав кешбек та після цього відкрив суперечку з Партнером з вимогою повернення коштів за товар/послугу;
  • Клієнт повернув товар/послугу та Партнер передав про це інформацію в Сервіс;
  • Клієнт не отримав товар/послугу;
  • Клієнт зареєстрував більше 1 Акаунта на сайті Партнера з метою отримання додаткових вигод, знижок тощо - за умови отримання сповіщення від Партнера;
  • Клієнт є співробітником Партнера / пов'язаною особою і використовує Сервіс з метою одержання неправомірної вигоди - за умови отримання повідомлення від Партнера.

Сервіс має право заблокувати Акаунт у таких випадках:

  • неактивність Клієнта на Сервісі понад 180 днів;
  • Клієнт здійснює велику кількість покупок з оплатою після доставки товару/послуги та відмовляється від таких покупок/послуг після доставки;
  • Клієнт зареєстрував більше 1 Акаунта на сайті Партнера з метою отримання додаткових вигод, знижок тощо - за умови отримання сповіщення від Партнера;
  • інші випадки, що створюють загрозу для роботи Сервісу або прав третіх осіб.

У випадку блокування Акаунта, за наявності підтвердженого кешбеку на внутрішньому рахунку Клієнта, кешбек може бути сплачений Клієнту лише після отримання пояснення про дії, які призвели до блокування Акаунта, та проходження додаткової ідентифікації.

Сервіс має право видалити Акаунт та анулювати кешбек, якщо він є, у таких випадках:

  • неактивність на Сервісі понад 720 днів;
  • Клієнт зареєстрував Акаунт з неіснуючою електронною адресою та/або електроною адресою на неіснуючому поштовому Сервісі;
  • Клієнт помилково зареєстрував більше, ніж 1 Акаунт на сайті Сервісу (в такому випадку видаляється Акаунт без кешбеку);
  • Клієнт зареєстрував більше, ніж 1 Акаунт на сайті Сервісу та зробив новий Акаунт реферальним до основного Акаунта (в такому випадку видаляються усі Акаунти з анулюванням кешбеку).

Неактивністю Клієнта вважається відсутність авторизації на Сервісі.

За 3 дні до блокування/видалення Акаунту Сервіс попередньо сповіщає Клієнта про такі дії на електронну адресу, яка вказана в Акаунті.

9. Робота Сервісу

Сервіс залишає за собою право змінити, призупинити або відкликати будь-які аспекти Сервісу в разі, якщо у Сервіса є на те юридичні, технічні або комерційні підстави. Сервіс докладе всіх зусиль, щоб попередньо повідомити про це Клієнтів, за винятком тих випадків, коли необхідні заходи повинні бути вжиті негайно з міркувань технічних труднощів або безпеки.

Сервіс залишає ймовірність виникнення технічних збоїв в роботі, але прикладе усіх зусиль, щоб цього не сталося. У разі виникнення технічних збоїв, Сервіс зобов'язується прикласти усі зусилля для усунення несправностей у найкоротші терміни.

10. Електронні розсилки

З метою сповіщення своїх Клієнтів про роботу Сервісу, Сервіс надсилає листи на електронну пошту, вказану Клієнтом в Акаунті. Реєструючись на Сервісі, Клієнт підтверджує своє погодження отримувати такі листи від Сервісу.

Сервіс надсилає листи декількох типів:

  • листи, що пов'язані з нарахуванням, підтвердженням та виплатами кешбеку (технічні листи);
  • пропозиції Сервісу щодо економії, знижок, акцій Сервісу або Партнерів (листи - пропозиції);
  • листи Служби підтримки Сервісу, які пов'язані з питанням Клієнта або питанням Сервісу до Клієнта (листи - підтримка).

У разі необхідності відмови від технічних листів, Клієнт може змінити налаштування в Особистому кабінеті (Мої налаштування - налаштування повідомлень).

У разі необхідності відмови від листів-пропозицій, у кожному листі-пропозиції Клієнту буде надана можливість відписатися від розсилки.

У разі необхідності відмови від листів-підтримки, Клієнт може звернутися в Сервіс з проханням видалити Акаунт.

11. Відповідальність сторін. Передача прав та обов’язків

Сервіс не є продавцем товарів та послуг та не несе відповідальності за якість проданих товарів та наданих послуг Партнерами.

У разі припинення роботи Партнера Сервіс не несе відповідальність за дії, пов'язані з ненарахуванням кешбеку Клієнту. Сервіс не несе відповідальності за припинення строків дії спеціальних пропозицій Партнерів (промокодів, знижок, акцій та ін.) у такому випадку.

У разі непередання даних від Партнера про здійснені покупки, стан покупок, або відмови сплатити Партнером комісійні Сервісу, Сервіс не несе відповідальності перед Клієнтами або Користувачами Сайту за нанесення будь-якого збитку, який включає втрачену вигоду від неотриманого кешбеку.

Сервіс не несе відповідальності у разі невірного вказання Клієнтом реквізитів для отримання кешбеку. Клієнт особисто відповідає за достовірність реквізитів, зазначених для отримання виплати.

Сервіс залишає за собою право на повну або часткову передачу своїх прав та обов'язків в рамках цієї Угоди будь-який фізичній чи юридичній особі.

Клієнт не має права в односторонньому порядку передавати свої права та обов'язки третім особам без попереднього письмового погодження від Сервісу.

12. Термін дії Угоди. Внесення змін. Порушення Угоди та вирішення суперечок

Дана Угода вважається укладеною в момент реєстрації Користувача на сайті Сервісу або використанні інших його складових та діє до моменту видалення Акаунту Клієнта.

Сервіс не зберігає окремо кожну Угоду з кожним Клієнтом. Клієнт завжди може переглянути актуальну Угоду на сайті Сервісу.

Сервіс має право в односторонньому порядку вносити зміни та доповнення в цю Угоду та не зобов'язаний повідомляти про це кожного Клієнта особисто. Зміни діють з моменту опублікування на сайті payback.ua, крім тих випадків, коли новий текст угоди передбачає інший порядок. У випадку незгоди зі змінами до Угоди Клієнт зобов’язаний письмово повідомити про це Сервіс на електронну пошту (Розділ “Контакти”).

Факт незгоди Клієнта з внесеними змінами розглядається Сервісом як розірвання цієї Угоди за ініціативою Клієнта. Відсутність письмового повідомлення про незгоду із змінами означає згоду Клієнта з новою редакцією цієї Угоди та продовження її дії.

Сервіс залишає за собою право призупинити або припинити доступ до Сервісу для будь-якого власника Акаунта в односторонньому порядку, якщо існує причина вважати, що дії Користувача порушують будь-яке положення цієї Угоди та/або порушують чинне законодавство.

Сервіс, а також кожен Клієнт особисто, повинні діяти тільки в рамках чинного  законодавства країни, резидентом якої є кожна сторона.

Всі можливі суперечки, які виникають протягом дії Угоди, вирішуються шляхом переговорів між Сервісом та Клієнтом. Якщо згоди не було досягнуто, суперечки вирішуються в суді відповідно до законодавства, яке застосовується до взаємовідносин між Клієнтом та Сервісом.

13. Контакти

Зв'язатися з Сервісом та направити питання та пропозиції можливо за контактами, вказаними на сайті Сервісу:

  • електронна пошта support@payback.ua
  • безкоштовний телефон для дзвінків по Україні 0-800-210-455

PAYBACK GROUP LP

реєстраційний номер : LP019631

Юридична адреса: 85 Great Portland Street First Floor, London, United Kingdom, W1W 7LT