Один день з життя нашої Служби підтримки

“Наші клієнти завжди дарують нам гарний настрій та підтримують в тонусі!
А ще - ми тренуємо витримку:) Бо нам іноді здається, що ми вже пояснили сто тищ п‘ятсот разів, а потім придивишся - ні, пояснили, але різним клієнтам!:) Отже, для кожного клієнта його запит перший, тому і особливо важливий!”

Пропонуємо подивитися на клієнтів очима нашої Служби підтримки...

Ми почали робити класифікацію наших клієнтів:)
Ну, наприклад, всі клієнти хочуть економити, але іноді є такі:


Дуже економні...

Іноді деякі клієнти дуже хочуть економити.
Ні, не так. ДУЖЕ хочуть економити. Ну прямо ДУЖЕ-ДУЖЕ!

Вони відкривають кілька кешбек сервісів, озброюються декількома промокодами та купонами з різних сайтах і ПОЧИНАЮТЬ економити.

Нажаль, це зазвичай закінчується так... :(

Магазини не платять двічі за одну й ту саму покупку. Якщо Ви одразу користуєтесь ДВОМА кешбек сервісами, та ще й купоном з іншого сайту, то кешбек, нажаль, втрачається. Ну просто він йде комусь одному, і не завжди нам.

Будь ласочка, закривайте ВСІ сторонні віконця під час покупки з нашим кешбеком та не використовуйте сторонні купони і промокоди. Бо ми також ДУУУЖЕ хочемо, щоб Ви економили з нами!


Не дуже уважні...

Ми чесно, пошукали би кешбек, але в даному разі не можемо...
Ну не можемо ми довести Аліекспресс, що, якщо Ви НЕ перейшли через нас, то це ми Вас вмовили. Ми пробували, дійсно. Не вірять.

Тому ми дуже просимо Вас - будьте трішечки уважніше, коли робите покупку.


Недовірливі...

Щоб отримати кешбек, Вам дійсно треба, крім того, що Ви зареєструвалися, кожного разу робити наступні дії:

  • закрили всі віконця, крім нашого сайту;
  • перейшли до магазину через наш сайт;
  • обрали покупку - додали в кошик - оплатили.

Тільки тоді магазин “побачить”, що Ви прийшли “від нас”.


Підозрілі...

А ще, ми дуже засмучуємось, коли клієнти нам не довіряють...

Ми чесно-пречесно, не беремо Ваші гроші. НІКОЛИ.
За покупку Ви платите лише магазину. Ми навіть не знаємо, що Ви заплатили за покупку, поки магазин нам про це не скаже...


З гумором... :)

Але на щастя, більше всього у нас клієнтів позитивних!
А деякі можуть ще й з гумором описати ситуацію!:)