Браузер Firefox оновив налаштування приватності, які впливають на кешбек. Тепер Firefox за замовчуванням блокує трекери, за допомогою яких відстежуються покупки з кешбеком. Що таке блокування вмісту, чому не враховуються покупки з кешбеком в Firefox та як цього уникнути розповідаємо в нашій статті.
Що таке налаштування приватності
Це набір налаштувань браузера, який піклується про збереження особистих даних користувача в мережі, а також блокує збір даних про те, які сайти ви відвідуєте в інтернеті. Цю інформацію зазвичай збирають, щоб показувати відвідувачам більш релевантну рекламу, пропонувати корисні товари або послуги.
Раніше налаштування приватності можна було увімкнути вручну в налаштуваннях браузера. Зараз Firefox за замовчуванням блокує сторонній вміст сайту, що відстежує вас в інтернеті.
Cookie - це не страшно, трекери - це не складно
Можна довго та докладно розповідати, що таке файли cookie та трекери, для чого потрібне блокування вмісту та чому відстеження - це не страшно. Але обмежимося цитатою із сайту служби підтримки Mozilla:
Текст наведено мовою оригіналу.
Простіше кажучи, ви кожен день в інтернеті стикаєтесь із роботою трекерів та файлів cookie. Наприклад:
- автозбереження логіну та паролю для авторизації на сайті, щоб потім знову не вносити ці дані;
- вперше завітали до інтернет-магазину та бачите віконце з питанням "Ви дійсно знаходитеся в Києві?" (а ви таки в Києві - дива та й годі);
- зареєструвалися на Aliexpress, обрали мову, країну доставлення, валюту один раз та більше не повторюєте цього, оскільки браузер вже запам'ятав ваш вибір;
- пригледіли нові навушники в магазині та наступні декілька тижнів бачите рекламу цих навушників по всьому інтернету.
Як бачите, відстеження приносить більше користі, ніж шкоди. Якщо, звичайно, ви не ходите на сумнівні сайти та не тицяєте незрозумілі посилання.
Як налаштування приватності Firefox впливають на cashback
На сайті payBack та сайтах магазинів-партнерів встановлені ті самі онлайн трекери. За допомогою цих трекерів та файлів cookie відстежуютсья ваші переходи до магазину за покупками з кешбеком.
У разі блокування технічно втрачається інформація про зроблену покупку. Отже, магазин не зрозуміє, що ви перейшли через наш сервіс і не нарахує кешбек за покупку.:(
Що робити, як же бути
Хочете продовжувати покупки з кешбеком в Firefox? Давайте встановимо персональні налаштування та визначимо рівень блокування самостійно. Перевірити, що блокується у браузері, який вже встановлено на вашому комп'ютері, можна тут:
У новому браузері або якщо ви вручну увімкнули цю функцію, значок блокування знаходиться зліва в рядку браузера. За зовнішнім виглядом він нагадує щит.
Натискаємо на щит, щоб дізнатися докладніше. На скріншоті увімкнено стандартне блокування Firefox. Натискаємо на саме слово "стандартная" та відкриваємо налаштування приватності.
Встановлюємо персональні налаштування приватності, оскільки в цьому випадку можемо обрати, що саме буде заблоковано. Встановлюємо галочку - "персональная".
У вікні, яке відкрилося (скріншот нижче):
- дозволяємо відстежувати файли cookie (прибираємо галочку, стрілка 1 на скріншоті);
- блокувати трекери дозволяємо лише в приватних вікнах (стрілка 2);
- після цього оновлюємо відкриті вікна в браузері (стрілка 3).
З такими налаштування приватності можна отримувати кешбек за покупки в Firefox знову.
У мобільному браузері Firefox увімкнено блокування відстеження лише в приватному режимі (в режимі інкогніто). За замовчуванням мобільна версія браузеру ПОКИ ЩО не блокує відстеження.
Як перевірити, чи не шкодять кешбеку налаштування приватності Firefox
Щоб перевірити, чи працює cashback у Firefox після налаштувань, робимо наступне:
- Відкриваємо сайт payback та авторизуємось на сайті (або реєструємось);
- Завантажуємо до браузеру розширення payback для Firefox;
- Переходимо в улюблений магазин за покупкою.
Якщо налаштування правильні та користувач авторизований на сайті payback, розширення покаже повідомлення про активацію кешбеку. В цьому випадку можна сміливо купувати - кешбек буде нараховано.
Якщо плагін "лається" - щось заважає коректному врахуванню покупок з кешбеком. Перевірте ще раз налаштування приватності та подивіться, які ще плагіни зі списку не рекомендованих встановлені у вашому браузері.
Залишились питання? Напишіть нам на support@payback.ua, завжди готові допомогти.
Будьте уважні, дотримуйтесь рекомендацій та нехай кешбек завжди буде у вашому особистому кабінеті. ;)