14 лист. 2016 р.
Оновлено
Де мій кешбек за 11.11 ?
11.11 Ви купили більше, ніж за весь місяць
Для нас розпродаж 11.11. був першим, і ми очікували, що в покупок в цей день буде дуже багато. Але 11.11. Ви купили більше, ніж за весь місяць.
Найбільше покупок було по Aliexpress. Ну і питань найбільше теж по Aliexpress.
Не все пройшло гладко:
- все так же висіли платежі по 2-6 годин, адже без проведення платежу Aliexpress не віддає дані по кешбеку;
- частина кешбеків не відвантажувалась, навіть в межах одного кошика і одного платежу;
- за період з 19.00 по 23.00 11 листопада ми ЩЕ не отримали жодного кешбеку від Aliexpress. Після 23.00 Aliexpress просто продовжив відвантаження даних;
- наша Служба підтримки працювала на вихідних, відповідаючи на Ваші питання, але до сих пір не встигла обробити всі Ваші заявки :(
Ми очікували довантаження даних від Aliexpress на вихідних, проте в Китаї після розпродажу почалися вихідні і втомлені китайці пішли відпочивати і пакувати Ваші покупки.
Станом на ранок 10.00 14.11.2016 відвантаження даних ще не відновлено з боку Aliexpress, їх система звітів пропонує нам спробувати зробити це пізніше. Аналогічна ситуація спостерігається по всіх кешбек сервісах, не тільки у нас.
Ми постійно робимо запити для отримання невідвантажених даних за 11.11. і сподіваємося, що хоча б сьогодні Aliexpress почне віддавати покупки.
Зараз ми складаємо реєстр неврахованих покупок за Вашими зверненнями на нашу підтримку (support@payback.ua), щоб перевірити, чи все було враховано після отримання даних від Aliexpress.
Вибачте нас за затримку, але ми разом з Вами чекаємо інформації по покупках.
Ми обов'язково будемо тримати Вас в курсі подій!
Якщо у Вас ще є невідображення покупки за 11.11/12.11, і Ваші покупки відповідали нашим рекомендаціям, будь ласка, надішліть нам інформацію:
- номер покупки;
- суму покупки;
- скрін (картинка екрану) з Мої замовлення Aliexpress;
- приблизний час списання коштів по України.
Ми робимо все можливе, щоб Ваші покупки були враховані! Сподіваємося на Ваше розуміння.
UPD:
Aliexpress станом на 13.00 почав підливати дані по замовленнях за 11.11.
Віддає дані повільно, по 20-30 покупок на годину. Очікуємо завершення цього процесу приблизно через добу, до 15.11.2016 включно.
Як тільки ми отримуємо дані від Aliexpress, то Ви від нас одразу отримуєте листа про нарахування кешбеку.
UPD 2:
Станом на ранок 16.11.2016 довантажено 80% відсутніх покупок, але процес ще продовжуємо.
Зачекайте ще зовсім трішечки!
Сподіваємося, що всі Ваші покупки знайдуться вже сьогодні.
UPD 3:
Тричі зробили запити до Алі.
Станом на ранок 21 листопада за 11/11 підлито усе, що віддав Алі. Тепер ми перевіряємо кожне Ваше звернення до нас та будемо вирішувати питання в рамках нашої Служби підтримки.