
Типові запитання щодо покупок з кешбеком на Aliexpress
Наші клієнти часто питають службу підтримки кешбек-сервісу payBack щодо кешбеку на Aliexpress. Тож, у цій статті ми вирішили відповісти на типові питання та пояснити, чому іноді не нараховується кешбек за покупки на Ali.
Зверніть увагу, наші відповіді стосуються не тільки звичайних покупок з кешбеком, але й покупок в період розпродажів на 11.11, день народження Aliexpress, сезонних розпродажів, тощо. Назвемо ці розпродажі ВЕЛИКИМИ, щоб було зручніше розповідати про нюанси покупок та кешбеку.
Як правило, період ВЕЛИКИХ розпродажів Аліекспрес ділить на:
➥ так званий період "розігріву", де пропонує клієнтам збирати купони і монети, грати в ігри та наповнювати кошик,
➥ і період розпродажу, коли клієнт оплачує раніше наповнену корзину.
Тому у наших клієнтів і виникають питання, як купити, щоб максимально заощадити на таких розпродажах, та ще й з кешбеком? Ми зібрали відповіді на типові питання нижче.
Можна. На великому розпродажі можна і навіть потрібно додавати товари в кошик під час розігріву, а оплачувати наповнений кошик - під час основного розпродажу.
За правилами за кожен товар, доданий до кошика під час розігріву, покупець отримує монети. На основному розпродажі монети обмінюються на купони.
ВАЖЛИВО! Не забувайте наповнювати кошик і збирати монети тільки після переходу за нашим покликанням. Це важливо для отримання кешбеку. Ну і про плагіни - теж пам'ятаємо. :)
Ні, в цьому випадку кешбеку не буде (стосується тільки великих розпродажів). Важливо перейти через payBack перед тим, як збирати купони, монети та грати в ігри. Під час замовлення використовуйте купони, зібрані лише за нашим покликанням. Якщо звичайно хочете отримати кешбек через наш сервіс.
На період великих розпродажів змінюються правила врахування покупок з кешбеком. Aliexpress заплатить комісійні тому сервісу (сайту, плагіну), за чиїм покликанням ви вперше перейшли на розпродаж і зробили якусь дію (взяли купон, зібрали монети, пограли в ігри або додали товар до кошику).
Вже третій розпродаж поспіль Алі зав'язує відстеження покупок з кешбеком на купонах та іграх (для тих, хто грає, звичайно, та збирає). Саме тому у нас багато питань, як же збирати купони, монети через payBack, грати в ігри в мобільному застосунку, та щоб кешбек зарахувався?
Нагадаємо: щоб кешбек нараховувався коректно, у великих розпродажах усі купони, монети, ігри повинні бути проведені ТІЛЬКИ за покликанням payBack. Не за прямим заходом в мобільний застосунок Ali і не за чужим покликанням.
Якщо перехід в магазин відбудеться саме за нашим покликанням, AliExpress зафіксує, що монети, купони було зібрано через payBack. А отже і покупку, де будуть використані ці купони, закріпить за нашим сервісом та заплатить cashback саме нам. В іншому випадку кешбек НЕ зарахується. Навіть якщо збирали купони за прямим покликанням в мобільному застосунку Алі.
Нагадуємо, що такі правила врахування покупок діють ЛИШЕ для крупних розпродажів, таких як 11.11, Чорна п'ятниця тощо. Якщо не використовуєте купони та монети, покупки враховуються як і раніше: в чистому браузері, в одну сесію, після переходу за покликанням з нашого сайту.
Погляньте, будь ласка, приклади, як враховуються покупки з кешбеком AliExpress в період великих розпродажів:

1. Зайдіть на сайт payBack через мобільний браузер на вашому смартфоні, авторизуйтесь (введіть логін, пароль) та знайдіть сторінку магазину AliExpress.
2. Клацніть на той самий спеціальний банер на сторінці AliExpress.
3. Вас перенаправить до мобільного застосунку AliExpress на сторінку з купонами (якщо у вас Android) або на головну сторінку застосунку AliExpress (якщо у вас IOS). З головної сторінки ви легко знайдете центр купонів/мобільні бонуси (для гри).
Це - для Android:
А це - для IOS:
Або подивіться відео на нашому youtube каналі
1. Авторизуйтесь (введіть логін, пароль) на сайті payBack та перейдіть на сторінку магазину AliExpress.
2. Клацніть на спеціальний банер на сторінці магазину і одразу перейдете у Центр купонів за нашим покликанням.
Кешбек нараховується за оплачене замовлення. Те, що з вашої картки знялися гроші, ще не означає, що Алі отримав оплату. Перевірте, будь ласка, статус вашого замовлення в особистому кабінеті Aliexpress. Якщо замовлення знаходиться в статусі "Платіж перевіряється", не хвилюйтеся, видихайте та чекайте. :) Коли статус зміниться на "Очікується відправлення", кешбек буде нарахований (якщо звичайно дотримувалися наших рекомендацій).
Плагін - це не "чарівна кнопочка". Плагін нагадає про кешбек і вчасно підкаже, що кешбек потрібно активувати. У момент активації до покликання буде додано наш реферальний код, за яким Ali зрозуміє, що ви прийшли за покупкою саме через покликання payBack.
Тепер уявімо, що у вашому браузері встановлений, наприклад, плагін Х для порівняння цін. Плагін Х активувався після активації нашого плагіна та замінив наш реферальний код своїм. Як ви думаєте, що тепер побачить Aliexpress? Що ви прийшли за покликанням плагіна Х, отже і комісійні будуть перераховані саме плагіну Х, а не нашому сервісу.
Плагін - не панацея, будьте уважні та дотримуйтесь рекомендацій, щоб отримати кешбек через наш сервіс.
Скоріше за все у вашому браузері стоять плагіни (розширення), які перехоплюють наше покликання на магазин та підміняють його своїм покликанням. Саме так Aliexpress визначає, хто привів клієнта за покупкою та кому платити винагороду (кешбек).
Справа в тому, що більшість плагінів, купонних сайтів, сайтів з промокодами зареєстровані в партнерській програмі магазину так само, як ми. І також отримують винагороду за кожного залученого до покупки клієнта. З однією лише різницею: ми ділимося з вами цією винагородою, а вони - ні.
Щоб покупки враховувалися завжди, краще завести окремий чистий браузер та встановити в ньому тільки наш плагін.
На AliExpress є категорія неафіліатних товарів. Тобто ті товари, за покупку яких магазин не платить кешбек. В основному це техніка і електроніка брендів Xiaomi, Huawei, Honor, UMIDIGI, Meizu, OnePlus і Lenovo, яка продається у певних продавців. Повний список продавців (магазинів), які продають неафіліатні товари, можна подивитися тут. Цей список не остаточний та буде змінюватися за рішенням магазину.
Щоб швидко та зручно перевірити товар на афіліатність, ми додали цю перевірку в кешбек плагін payBack. Просто відкрийте наш плагін на сторінці товару на Алі. Плагін автоматично перевірить посилання та допоможе визначитися з покупкою. Якщо бажаний товар виявився неафіліатним, спробуйте пошукати його в інших продавців та знову перевірити через плагін.
Перед великими розпродажами дуже багато плагінів оновлюються та додають функцію автоматичної активації та підміни покликання (наприклад, 1 раз на годину, хвилину і т.д.). Якщо після активації НАШОГО плагіна йде активація ІНШОГО плагіна, то відбувається заміна покликання. В цьому випадку ваша покупка не закріплюється за нашим сервісом. Кешбек повністю віддається тому, чиї плагіни стоять у вас в браузері.
Щоб покупки враховувалися завжди, встановіть окремий чистий браузер для покупок з кешбеком. Додайте в нього тільки наш плагін. Наприклад, в браузері Google Chrome користуєтеся плагінами для порівняння цін, трек-сервісом покупок, обираєте товар та додаєте його в "Мої бажання". А в чистому браузері FireFox (з нашим плагіном) перекидаєте товар з Моїх бажань до Кошику та купуєте.
Коли ви встановлюєте в браузер безкоштовний плагін (розширення), запитайте: а чому він безкоштовний і на чому заробляє розробник цього плагіна? Адже на чомусь він повинен заробляти, бо їсти хочуть всі.
Розробник плагіна (купонного сайту, сайту з промокодом тощо) реєструється в партнерській програмі Aliexpress, як і наш сервіс. За кожного залученого клієнта магазин платить цьому розробнику комісійні. Саме на цих комісійних і заробляє автор плагіна.
Коли ви переходите за покликанням купонного сайту, огляду товарів, використовуєте чужий промокод або перевіряєте ціну на товар через плагін, в цей момент у покликання додається реферальний код. За цим кодом магазин визначає, звідки прийшов клієнт та оплачує комісійні автору цього коду. Виходить, чиє покликання - тому і кешбек.
Чистий браузер - це браузер без встановлених в ньому додаткових розширень або плагінів. Плагін - це додаткове налаштування для браузера, яка допомагає користувачеві вирішувати певні задачі. Наприклад, качати музику та відео із соцмереж, відслідковувати зміну ціни на товар в улюбленому магазині, трекати (перевіряти) статус доставлення посилки тощо.
Перш ніж купувати з кешбеком відключайте всі плагіни в браузері або використовуйте чистий браузер. Як перевірити та відключити плагіни дивіться на youtbe-каналі payBack.
Для початку, не панікуйте. :) На великих розпродажах дуже багато людей купують одночасно. Тому на сайт магазину відбувається велике навантаження. Дані щодо покупок можуть відображатися з затримкою до 30-40 хвилин, іноді - більше. Якщо кешбек так і не з'явився, будь ласка, повідомте нам про це:
- зайдіть в Особистий кабінет в розділ Мій кешбек;
- заповніть форму звернення за втраченою покупкою та обов’язково додайте скріншот замовлення,
- чекайте на відповідь найближчим часом.

З вірогідністю 100%, 3 товари, за які кешбек було нараховано, приймають участь в партнерській програмі магазину. Тому за покупку цих 3-х товарів на Аліекспрес кешбек врахувався. Інші 2 товари є неафіліатними. За покупку таких товарів кешбек не нараховується за умовами магазину. Детальніше - тут.
Щоб швидко та зручно дізнатись, чи буде кешбек чи ні, ми додали перевірку в наш кешбек-плагін. Встановіть плагін в браузер та перевіряйте кожен товар перед покупкою. Як перевірити, дивіться у нашій публікації про нові фішки кешбек-плагіну.
Кожен товар Аліекспрес від окремого продавця тарифікується за окремою категорією і ставкою кешбеку. Тому, коли ви додаєте до кошику не один, а кілька товарів від одного або різних продавців, кожен товар передається в кешбек-сервіс окремим замовленням, з окремим номером та за різною ставкою кешбеку.
Навіть якщо замовляєте один вид товару з однаковими характеристиками у одного продавця, номери замовлень у нас і на Алі все одно не будуть співпадати.
Справа в тому, що Аліекспрес передає нам дещо інші номери замовлень, ніж ви бачите в особистому кабінеті на сайті магазину. Вони відрізняються на 1-2 цифри в середині номеру. Це технічний момент: Аліекспресс таким чином для себе маркує покупки з платних ресурсів (тобто тих ресурсів, кому він платить комісійні за покупки, а це кешбек-сервіси, канали-огляди на Youtube, сайти з купонами, товарами тощо). Залишається тільки прийняти це як беззаперечний факт.
Подивіться для прикладу, як виглядає одне і те саме замовлення на Алі і у нас в особистому кабінеті:


З 16 жовтня 2021 року Аліекспрес розділив трафік покупців за їх геолокацією. Магазин аналізує, в якій країні знаходиться клієнт, та на яку адресу буде доставлятися замовлення. Залежно від цього покупець в момент замовлення перенаправляється або на сайт “аliexpress.ru”, або на сайт “аliexpress.com”.
Це пов’язано з тим, що майже всі країни світу, включно з Україною, були відокремлені від “ru” сегмента та перенесені до сегмента “com”. Наразі в “ru” сегмент потрапляють тільки країни СНД (крім України), а саме Росія, Вірменія, Азербайджан, Білорусь, Грузія, Казахстан, Киргизія, Молдова, Таджикистан, Туркменістан, Узбекистан.
Якщо ви знаходитесь в Україні, замовляєте доставлення на українську адресу та робите перехід через наш сервіс перед покупкою, то в принципі можете не забивати собі голову і не хвилюватись щодо нарахування кешбеку.
Якщо ж ви робите замовлення через наш сервіс, знаходячись у вказаних країнах “ru” сегмента або з доставленням в ці країни, то нарахування кешбеку за покупку на Аліекспрес може не відбутися, бо зараз у цих країнах діють інші тарифи.